Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2019 08:50 - Исус Христос: човек или Бог?
Автор: lamb Категория: Други   
Прочетен: 461 Коментари: 1 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В действителност, много хора не знаят какво да мислят по този въпрос.От една страна, някои казват, че Исус е Бог, равен на Бог Отец. От друга страна, някои отричат неговата божественост, проповядвайки, че Той е само Син на Бога, но не и Бог Син.Нека оставим на Библията сама да каже мнението си по този въпрос.Матей 1:23 «Ето, девицата ще зачене и ще роди син; и ще го нарекат Емануил, което значи: “Бог с нас.”»Божието Слово застъпва на различни места и по различни начини, че Исус Христос е Бог.Филип Му каза:«Господи, покажи ни Отца и това ни е достатъчно.»Исус му каза:«Толкова време съм с вас и не си ли Ме познал, Филипе? Който е видял Мене, видял е Отца; Как така казваш, “Покажи ми Отца”?Не вярваш ли, че Аз съм в Отца и че Отец е в Мене? (...) Вярвайте Ми, че Аз съм в Отца и че Отец е в Мен.»Понеже Исус Христос е Бог Той може да се нарече Спасител, Изкупител на човечеството.Лука 4:8 На Господа, твоя Бог, да се покланяш и само на Него да служиш.Ние трябва да се покланяме на Бога и само на Бога. Това е ясно казано и утвърдено в цялото Писание.Исус се представя със същата титла като Бог: «Алфа и Омега», което е, «Първият и Последният», тъй като Алфа и Омега са първата и последната букви от гръцката азбука.Йоан 8:24[Исус им каза:]«Защото ако не повярвате, че съм Този, за Когото ви казвам, в греховете си ще умрете.»Много е важно да приемем Исус не само като наш Спасител, но също и като наш Господ.Цялото Божие Слово свидетелства че: Исус е Бог.



Гласувай:
18



1. lamb - Ако харесвате съдържанието на б...
23.09.2023 23:31
Ако харесвате съдържанието на блога може да го подкрепите с тази молитва.
Отче наш, моля да даваш сили, знания и умения на автора на християнския блог lamb.blog, който да представя Бог и неговото слово по най-правилния начин. Не само да служи на своите потребители, но да докосне душите на хората и да създава Христови ученици. В Името на Исус Амин. Матей 18:20 Защото, където двама или трима са събрани в Мое Име, там съм и Аз посред тях.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lamb
Категория: Други
Прочетен: 1054081
Постинги: 1147
Коментари: 1086
Гласове: 15576
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930