Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2021 18:00 - Близо, по-близо, Боже, да Си
Автор: lamb Категория: Други   
Прочетен: 830 Коментари: 2 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Близо, по-близо, Боже, да Си!
Ти приближи се и ме промени!
Сърцето ми вземи, очисти.
Ти ми помагай и ме научи!
Ти ми помагай и ме научи!

Близо, по-близо, Боже, сега,
грешен, покаян пред Тебе стоя.
Всичко оставям в Твойте ръце!
Нежно ми казваш: "Ела следвай Ме!"
Нежно ми казваш: "Ела следвай Ме!"

Близо, по-близо, Боже, да Си!
Аз нямам сила, но силен Си Ти!
За мене жертва живота Си.
Ти ме избави и ме изцели!
Ти ме избави и ме изцели!

Близо, по-близо във небеса
в лице ще срещна Исуса Христа!
С радост ще пея във вечността!
Там ще съм близо до Спасителя!
Там ще съм близо до Спасителя!
 


Тагове:   Исус Христос,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elizabethborislavova - Хубав текст
10.08.2021 09:36
http://slovosvetlina/?p=27913
Ето една подобна християнска песен
Am D G
Всякога по-свят;

G D Em
Спаса да позная

Am D G
Както съм познат.

G C G
Чист да съм и по-чист

Am A D
В дух, сърце и ум,

G C G
Верен и по верен

D G
Всякога да съм.

2. Все да се надея
Богу моему;
Всичко да открия
Пред очите Му;
Нему да възложа
Всите си беди,
Все що днес е тъмно
Той ще изясни.

3. Тихо и по-тихо
Скърби да търпя;
Верно и по-верно
В пътя да вървя;
Весело да нося
Всяк ден кръста свой,
С мисъл, че ще стигна
После на покой.


4. Горе и по-горе,
Вън от тъмнина,
Близо, все по-близо.
До виделина.
Видело пресвято!
Там ще съм блажен,
Гдето съм напълно.
Чист и осветен.

5. Скоро, все по скоро,
Да вървя напред,
Ако мъчнотии.
И да имам вред;
Боже, туй желая.
В немощите си;
Туй се и старая,
Помогни ми ти!
цитирай
2. lamb - Ако харесвате съдържанието на б...
25.09.2023 17:46
Ако харесвате съдържанието на блога може да го подкрепите с тази молитва.
Отче наш, моля да даваш сили, знания и умения на автора на християнския блог lamb, който да представя Бог и неговото слово по най-правилния начин. Не само да служи на своите потребители, но да докосне душите на хората и да създава Христови ученици. В Името на Исус Амин. Матей 18:20 Защото, където двама или трима са събрани в Мое Име, там съм и Аз посред тях.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lamb
Категория: Други
Прочетен: 1052468
Постинги: 1143
Коментари: 1086
Гласове: 15570
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930