Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2022 10:41 - По дрехите посрещат, по ума изпращат!
Автор: feq Категория: Други   
Прочетен: 10174 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 19.08.2022 10:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Веднъж, когато вече бил милиардер, Хенри Форд пристигнал по бизнес в Англия. В справочното бюро на летището той се поинтересувал за най-евтиния хотел в града. Служителят го погледнал - лицето му вече било много известно. Вестниците по цял свят пишели за Форд. И ето, той стои пред него, загърнат в плащ, който изглежда по-стар от него самия, и пита за най-евтиния хотел. Чиновникът неуверено попитал:
- Ако не се лъжа, вие сте мистър Хенри Форд?
- Да, - отговорил той.  
Чиновникът се изненадал.
- Аз следя новините и зная, че когато вашият син пристигне някъде, той винаги се настанява в най-скъпите хотели и винаги е облечен великолепно. А вие питате за най-евтиния хотел и носите плащ, който е не по-млад от вас самия. Наистина ли пестите пари?  
Хенри Форд отговорил с раздразнение:
- Няма защо да се настанявам в скъп хотел; където и да отседна, аз съм Хенри Форд. В най-евтиния хотел аз пак ще съм Хенри Форд, няма никакво значение. Синът ми е още млад и неопитен, той се страхува какво ще си помислят хората, ако отседне в евтин хотел. А това палто? Да, това палто го е носил още баща ми, но това няма значение; за какво са ми нови парцали? Аз съм Хенри Форд, каквото и да облека, навсякъде съм Хенри Форд. Другото няма значение.

Прочетено в Нета

image

 



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9531686
Постинги: 1413
Коментари: 8409
Гласове: 27059
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930