Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2023 16:00 - В Него
Автор: lamb Категория: Други   
Прочетен: 2384 Коментари: 1 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Благословен да бъде Бог и Отец на нашия Господ Исус Христос, Който в Христа ни е благословил с всяко духовно благословение в небесни места. - ЕФЕСЯНИ 1:3

От деня на новораждането ти до деня, в който ти ще отидеш в Небето, Бог е направил снабдяване за теб. Той те е благословил с всичко, от което се нуждаеш. От гледна точка на Бога то е твое! Хора често ме питат, как да изучават Библията. Въпреки че зная много начини, има един, който препоръчвам, където и да отида. Като вярващ и ти следвай този метод, когато четеш Новия Завет и особено Посланията. (Насърчавам те да прекараш повече време в изучаване на Посланията, защото те са писмата написани до теб, вярващия. Изучавай и Стария Завет, но не отделяй цялото си време за това. Защо? Защото ние не живеем в Стария Завет, а живеем в Новия Завет.) В тези Послания, които са писани до Църквата, намери и подчертай всички изрази като “в Христос”, “чрез Христос”, “в Когото”, “в Него” и т.н. Напиши ги. Разсъждавай върху тях. Започни да ги изповядваш на глас. От страна на Бога всичко, което имаш или си в Христос, е твое. Въпреки това то ще бъде реално за теб едва тогава, когато го повярваш и изповядваш. 

Аз съм ново създание В ХРИСТОС. Бог Отец ме благослови В ХРИСТОС с всяко духовно благословение в небесни места.


Тагове:   Исус Христос,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lamb - Ако харесвате съдържанието на б...
26.09.2023 17:42
Ако харесвате съдържанието на блога може да го подкрепите с тази молитва.
Отче наш, моля да даваш сили, знания и умения на автора на християнския блог lamb, който да представя Бог и неговото слово по най-правилния начин. Не само да служи на своите потребители, но да докосне душите на хората и да създава Христови ученици. В Името на Исус Амин. Матей 18:20 Защото, където двама или трима са събрани в Мое Име, там съм и Аз посред тях.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lamb
Категория: Други
Прочетен: 1046933
Постинги: 1125
Коментари: 1086
Гласове: 15535
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930