Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2020 17:51 - Спортен характер
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4260 Коментари: 12 Гласове:
29

Последна промяна: 26.06.2020 06:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Имаме едно момиченце, то вече е на осем тодини, но от двегодишно ми правеше впечатление със спортните си заложби! Отначало с бягане и скачане, после гимнастика и танци, дори и футбол !? Имам познат треньор на женски футбол, казах му ,че гледа каките с интерес и копира видяното Поогледа я, предложи да поотрасне и , ако има още интерес, да го потърся  тогава!
Мина през ски, кънки и колоездене.....
Но от три години е в клуба за ветроходство във възрастовата си група  Още първата година спечели сребърен медал, миналата- златен, придружен с грамота и купа
При първата и награда, като се прибирахме ,изведнъж се сети ,че другата и баба има рожден ден, а тя няма подарък А отивахме при нея Предложих и- СтефанИ, подари медала на баба ти, кажи и ,че го посвещаваш на нея ! Тя ще се зарадва и ще го пази!
Отговор не последва! Помислих ,че не е разбрала, повторих предложението Скастри ме, че това никога няма да стане! Спечелила е първия си медал в живота и да го подари на баба си? Ако още веднъж и го кажа, ще ме намрази! Иняма да ми говори!?
Е, измислихме друг подарък
Любимка е на тренььора, казва ,че е най- добрата му състезателка А и плува като рибка!
Съчетават ветроходството с плуване

Понякога наблюдавам заниманията им от фара Миналата година гледахме едно от фара със сина! Изведнъж треньорът събра всички деца  с моторната лодка , а две остави, едното нашето!  Заобиколи носа и отиде с тях на пристанището Притесних се, ако нещо стане? Видимо едното не се справяше Чуваха се команди, какво да направи, за да избегне въртенето на лодката Синът мислеше ,че нашата се е оплела Но гласът с командите беше неин ? Непрекъснато!  Вслуша се и той и се увери, че закъсалото е момчето Мислех си, браво на това джереме, да запази самообладание!
После говорих с треньора Каза ,че е сигурен в нея, затова ги е оставил Да не се притесняваме, нямало е риск, затова го е направил!

Днес, от същото място станах свидетел на интересно състезание Треньорът пусна заедно момчета и момичета да се съревновават !Още от началото тя уверено поведе Но в самия край, едно момче, с крволичещи движения на лодката я изпревари, като пресече и пътя и?
Останалите викаха-Борка, Борка! Името му! Нашето момиче кривна, да не се сблъскат и леко го удари Момчето се развика по неин адрес! И се случи нещо неочаквано С рязко движение, тя дръпна неговата лодка назад и се развика  по негов адрес Че е нарушил правилата!
Намеси се и треньорът Възгласите вече се бяха сменили- Стефи, Стефи!- Нейното име!
Обявиха я за победител!
После ми обясни, че момчето е рулило?  Въртяло е руля наляво ,надясно и по този начин  влияел върху шверта- може да бъркам в името Една дъска в центъра на дъното,издадена надолу като перка Знаел ли съм, за какво е? Казах ,че вероятно е за стабилност на лодката?  Изгледа ме подозртелно- Откъде знам това? Е, учил съм физика,  и се досещам, за какво може да е!
Та лодката ставала опасна и било забранено

Умувах доста след това!  При такъв характер, ако запази увлечението си, може да е бъдеща шампионка, дай , Боже!



Гласувай:
30


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. kvg55 - leonleonovpom2,
25.06.2020 18:45
Талантливо дете.
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
25.06.2020 20:01
1. kvg55 - leonleonovpom2,
18:45
Талантливо дете.
цитирай

Благодаря ти ,приятелю!
Наистина, изумява ме лекотата, с която възприема всичко!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Пустоле, засрами се от възрастта ...
25.06.2020 20:08
Пустоле, засрами се от възрастта си!
Не ти подхожда!
Крадецът търси крадеца , а лъжецът - лъжеца
Който лъже, смята другите ,че и те са като него!
Не ме занимавай повече с глупостите си Да не ти пожелая това, което е било обект на доктората ми, да ти е постоянен спътник в живота?
Докторатът ми беше пълен с новости и с механизми, даже имаше уникално предложение ,вместо на техническите науки, да е на химическите! На самата защита, нещо неслучвало се до момента!
Хайде, гледай си болната фантазия и не ме занимавай с простотии!
цитирай
4. donchevav - Наистина дарба - и воля, и хъс. А може ...
25.06.2020 22:59
Наистина дарба - и воля, и хъс. А може да е и от очите - сините очи ги привлича далнината, морето ги зове! Очи на моряци и летци, на водачи!
Да ти е жива и здрава талантливата и не за възрастта си разсъдлива внучка, да ви радва и диви с постиженията си, да се гордеете с нея!
Поздрави, Лео!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Венета!
26.06.2020 00:33
donchevav написа:
Наистина дарба - и воля, и хъс. А може да е и от очите - сините очи ги привлича далнината, морето ги зове! Очи на моряци и летци, на водачи!
Да ти е жива и здрава талантливата и не за възрастта си разсъдлива внучка, да ви радва и диви с постиженията си, да се гордеете с нея!
Поздрави, Лео!


Благодаря ти за разбирането към споделената радост и учудване едновременно! От лекотата, с която прави всичко, с което се захване в спорта
А относно пожеланията- Както се казва в такива случаи, от твоите уста- в божиите уши!

Лека нощ!
цитирай
6. batogo - !!!:))) Чудесна внучка имаш, Иване. Да ти е жива и здрава!
26.06.2020 09:58
Ако я научиш да приема с достойнство загубата, наистина може да стане шампион не само в спорта, но и в живота!
Хубав ден, приятелю!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Благодаря ти, приятелю!
26.06.2020 10:48
6. batogo - !!!:))) Чудесна внучка имаш, Иване. Да ти е жива и здрава!
09:58
Ако я научиш да приема с достойнство загубата, наистина може да стане шампион не само в спорта, но и в живота!
Хубав ден, приятелю!

Подарък за мен в предпразничния ми ден!
Така е, да приемеш загубата с достойнство, от достойни противници, както в спорта, така и в живота, е изкуство!
Както и да се извиниш, като виждаш ,че си сгрешил!
За цял живот съм запомнил достойните постъпки на такива хора Имах и такъв съученик Учех се от него на благородство Не се срамуваше да признае превъзходството на другия Нещо повече- подчертаваше го!
Още звучат думи , когато съм поздравявал някой за победата му- Да, сега те победих, но признавам си, ти си по- добър от мен! Непоиискано, непредизвикано!
Да, уча малката, да приема честните загуби Да търси и собствените грешки Да се държи приятелски, да печели приятели, не врагова!
И в същото време, да не се примирява със злото ! Да не му прави отстъпки Да не търси приятелство с такива хора Ако може, да им помогне, ако не подлежат на промяна, няма работа с тях!
Такива са духовни вампири Паразити във всякакъв смисъл!
Засега върви добре Дано да е и занапред!

Хубав ден, Огняне!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Благодаря на абонатите, че не ме обидиха/ все още/ на този ден!
27.06.2020 16:36
"Иван Минчов Вазов е роден на 9 юли (27 юни стар стил) 1850 г. в Сопот.[1"

Като дете се гордеех ,че рождената ми дата съвпада с тази на Вазов! По стар стил! И не само тя- и името ми!
Детска работа! Но учителката, като и казах, погали ме по главата и пожела да стана като него!
Когато майка ми , притеснена, още в първи клас, в самото начало,, отишла при нея и и казала ,че няма да се науча да чета, тя я успокоила с думите- не се притеснявай Симеонова, изключително будно дете е! Гарантирам ти, че до края на годината ще бъде пред всички! Не се е отърсил от детските игри още!
Да, така и стана!

А за Вазов, , помъчих се поне!Да стана като него?
Интересното е, че пътищата ни се пресякоха с човек от фамилията -Александър Вазов! Братов внук! Свърза ни здраво приятелство, до смъртта му! Гостували сме си ,той у нас, ние -у тях в София! Беше ми удобно, ръководителката ми живееше на "Бигла", близо до тях! Когато за първи път дойде у нас и се представи на жена ми, тя каза, че много прилича на Вазов! Засмях се и казах, че не е случайно, ,че е от фамилията му!Роднина от първа линия на Вазов!
Попитах го веднъж , има ли нещо от Вазов-автограф, книги, посвещения ?Каза ,че не само има ,но са толкова много ,че няколко часа няма да ни стигнат, да ги разгледаме !? Толкова бях изумен, че даже не мога да си спомня, какво точно видях!

Да е светла паметта на Вазов и на неговия достоен внук!
цитирай
9. apostapostoloff - "Има много излишни хора в Атина,
28.06.2020 10:09
но най- излишни са спортистите."

Аристотел
цитирай
10. leonleonovpom2 - Нямам време, за да проверявам до...
28.06.2020 12:34
Нямам време ,за да проверявам доколко истинно е това твърдение По начало не отговаря на възгледите на Аристотел и на разбиранията на античните гърци, че силният дух е съвместим със здраво тяло! Не случайно се считат за инициатори на Олимпийските игри
Доколко е логично, говори фактът ,че Атина никога не е успяла да обедини гръцките градове, а Спарта, дори за кратко ,го е направила
И още нещо Винаги, при стълкновения , Атина е била бита от Спарта!
цитирай
11. apostapostoloff - Чети Лекси и се учи от него:
01.07.2020 20:48
Помниш ли ефирната ми ласка?
Пак бях аз,..., ти просто помълча
в дълбините ни пробудени,
в ритъм тих, с вълни от спомени,
срещали ни в пристани с мечти,
преходни, като следите в пясък.

Не прощавай ми..., стори го вече,
с бурни изповеди на прибоя,
с история за всяко камъче,
мен намерена и споделена,
съпреживяна и оставена
на дълбините ни в покоя.

Ще помня те с мълчана ласка,
споделена с лунната пътека,
отплавала с платна от време.
към пристан който ще ни срещне,
под слънчевите пръски на дъга,
цветна ни, с любов от дълбините.
цитирай
12. leonleonovpom2 - Пустоле, говорих с автора на сти...
02.07.2020 10:19
Пустоле, говорих с автора на стихото!
Каза в никакъв случай да не пускам стихото
Защото си бил представил много неизгодни условия за реклама той няма да ги изпълни, в никакъв случай
Аз също!
По тази причина няма да пусна коментара ти
Освен , ако приведеш подобаваща сума!- поне петцифрена!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9140048
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102604
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031