Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Целта на блога е да запали твоето и много други сърца за истинско следване на Христос.
Автор: lamb Категория: Други
Прочетен: 1044948 Постинги: 1118 Коментари: 1086
Постинги в блога
2 3 4 5  >  >>
 
НЕК СПОМНИМ ГОЛГОТА, О, БРАТ
ГДЕ ПРАТЕНИК БОЖИЙ ХРИСТОС БЕ РАЗПЯТ
Категория: Други
Прочетен: 20 Коментари: 0 Гласове: 0
 
Прозрачност. Това е дума, която често чуваме в наши дни. Хората искат прозрачност в правителството , бизнеса и дори личните отношения . Като християни, прозрачността трябва да бъде решаваща част от нашето ходене с Христос . Какво означа...
Категория: Други
Прочетен: 52 Коментари: 0 Гласове: 0
 
  1. Винаги с Исуса искам да вървя,
винаги с Исуса аз не се боя!
Категория: Други
Прочетен: 24 Коментари: 0 Гласове: 0
Помоли Бог да ти покаже онези неща, на които отдаваш твърде голямо значение
Сложи настрана онези неща, които те отдалечават от това да следваш Бог
Препосвети времето си на Бог. Търси Го всеки ден, слушай гласа Му и позволи на присъствието ...
Категория: Други
Прочетен: 75 Коментари: 0 Гласове: 0
 
ЖИВ Е! ЖИВ Е!
СМЪРТТА ТОЙ ПОБЕДИ
Категория: Други
Прочетен: 34 Коментари: 0 Гласове: 3
 
Честност. Това е добродетел, която всички твърдим, че поддържаме, но често правим компромис. Като християни, Бог ни призовава да живеем с пълна почтеност и истинност във всички области на живота. Защо? Защото честността отразява самата ...
Категория: Други
Прочетен: 73 Коментари: 0 Гласове: 3
 
„Ако изповядаме греховете си, Той е верен и праведен да ни прости греховете и да ни очисти от всяка неправда. " 1. Йоаново 1:9
Без уверението на този стих би било практически невъзможно да напредваме в християнския живот.
Категория: Други
Прочетен: 62 Коментари: 0 Гласове: 2
16.04 12:15 - Молитва
Господи, прости ми за всяко нещо, което съм поставял преди Теб. Моля Те, помогни ми да разпозная области, в които има кумири в моя живот. Сърце чисто сътвори в мен, Боже. Направи сърцето ми олтар само на Теб. Благодаря Ти, че винаги си с...
Категория: Други
Прочетен: 42 Коментари: 1 Гласове: 3
 
ОТ СМЪРТТА СЪМ СПАСЕН,
В БОЖИЙ МИР ВЪДВОРЕН,
Категория: Други
Прочетен: 145 Коментари: 0 Гласове: 3
В свят, изпълнен с лъжи и измами, може да бъде предизвикателство да ходиш в истината. И все пак, като последователи на Христос , ние сме призовани да живеем живот на почтеност, честност и прозрачност. Апостол Йоан пише: „Нямам по-г...
Категория: Други
Прочетен: 73 Коментари: 0 Гласове: 4
 
Тая книга на закона да се не отдалечава от устата ти; но да размишляваш върху нея денем и нощем, за да постъпваш внимателно, според всичко каквото е написано в нея, защото тогава ще напредваш в пътя си, и тогава ще имаш добър успех.
    ...
Категория: Други
Прочетен: 90 Коментари: 0 Гласове: 2
„Но кой съм аз, и кои са людете ми, та да можем да принесем доброволно принос като тоя? защото всичко е от Тебе, и от Твоето даваме на Тебе.“
1 Летописи 29:14
Ние хората сме създадени, за да бъдем повлиявани. Колкото и да ни ...
Категория: Други
Прочетен: 45 Коментари: 0 Гласове: 4
2 3 4 5  >  >>
Търсене

За този блог
Автор: lamb
Категория: Други
Прочетен: 1044948
Постинги: 1118
Коментари: 1086
Гласове: 15526
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930