Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: twohearts
Категория: Поезия
Прочетен: 88604
Постинги: 144
Коментари: 59
Гласове: 282
Постинг
17.08.2022 11:36 - Празна стая
Автор: twohearts Категория: Поезия   
Прочетен: 1475 Коментари: 3 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Празна стая - няма никой,

само капчици роса

по прозореца се стичат,

гледат в моята душа.

 

А в нея още е студено,

и тъжно - има бури пак.

Лицето нощем насълзено

плаче във тъга и мрак.

 

И въпреки, че Слънце грее,

в мен царува самота -

сърцето иска, но не смее

да вкуси твойта топлина.

 

Защото тя е забранена,

а ти от мене си далеч.

Живея в стая заградена

с капки от тъга и скреж.




Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. twohearts - Пояснете, моля. Нещо не ми стана кой ...
17.08.2022 14:11
silviia написа:
Пояснете, моля. Нещо не ми стана кой и защо тъгува. Женена/женен ли е? Или лир. героиня живее с не любим мъж? Интересно.

АВТОРИТЕ ПО ПРИНЦИП НЕ СА ДЛЪЖНИ ДА ДАВАТ ОБЯСНЕНИЕ ЗА ТВОРБИТЕ СИ. ТАКА, ЧЕ , СИЛВИЯ, КАКТО ИСКАТЕ ГО ПРИЕМЕТЕ :)
цитирай
2. silviia - :)
07.09.2022 20:34
Приемам го като нежелание за общуване.
цитирай
3. twohearts - Приемам го като нежелание за общ...
05.03.2023 10:53
silviia написа:
Приемам го като нежелание за общуване.


За какво да обшуваме, ако искахте да общуваме, щяхте просто любезно да коментирате, а не заядливо :) Ако имате други въпроси бих ви отговорила, но на такъв тон, такъв отговор :) Довиждане, драга ми, Силвия! :)
цитирай
Търсене

Архив