Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2012 13:35 - Личности родени в Поморие
Автор: pomorian Категория: Регионални   
Прочетен: 11681 Коментари: 25 Гласове:
1

Последна промяна: 17.04.2012 13:38


Най-известната личност свъзрзвана  с Поморие е Пейо Яворов, който е живял съвсем малко там от 1899 до 1900г., но въпреки това поморийци ревностно го почитат и човек може да се заблуди, че се е родил или умрял в Поморие.

Най-известните личности, които реално са се родили в Поморие са Черньо Щерионов Чернев, Иван Атанасов Алексиев, Христо Шиваров, Боян Керемедчиев, Евтимий Каркадаков, Христо Златев, Тодор Георгиев Добриков и т.н. Но за съжаление те са известни само на регионално ниво и едва ли някой извън Поморие е чувал за тях.

Мобе би единствено Теди Бургазлиевазвучи познато на хората от цяла България.


Тагове:   Поморие,   Личности,


Гласувай:
2




1. анонимен - изненадан
12.06.2012 08:47
Браво ,прекалено убаво Дайте му по-голяма гласност
цитирай
2. анонимен - искане от Иван Симеонов
17.06.2012 14:02
Искрено благодаря за представянето на статията ми" Великолепието но Анхиалското монетосечене" , което направихте. Искам чрез Вас , понеже коментарите на фондацията " 25 века гр. Поморие" са закрити, тя да бъде информирана , че не желая повече да членувам в нея. След това изтрийте коментара, както е прието в Поморие. С уважение към Вас и с неуважение към фондацията - Иван Стойков Симеонов
цитирай
3. анонимен - Защо лисицата казва че гроздето е кисело
29.07.2012 07:45
Маниакалните изблици на една неопределена като фигура в Поморие е на път да бъде покрита с пепелта на забравата. Тази споменатата плюе всеки и за всичко.
Интересно дали по този начин ще бъде забелязана, след като ходи като ходи като цветарка от обект на обект и плюе, че е тя е наа, ама най известната в махалата си.
Нито ставаш за член на фондацията, нито пък претенциите да си нейн председател е сериозно -видно от плаващите ти неумения да прелиташ от цвят на цвят. (
Толкова за да не лигитимираме тази безлична фигура!
цитирай
4. анонимен - Перфектен коментар за въпросния Иван Симеонов от блога на Фоти Калчев
29.07.2012 09:43
6. a3foti - Моето решение
26.04 19:27
Достатъчно търпях коментарите на нереализирания икономист, известен сред съучениците си като Солницата и Солни, а в Интернет е d3bep. Взех решението си след като изчетах всичко написано от г-на в Интернет, както и книгата му. Признавам - на места четях с отвръщение. Очаквам мненията на посетилите Поморийската гробница египтолози(французи и швейцарци). за книгата на Солни-звяра.
Почти 3 години се занимавам с монети от типа полумесец/звезди. Скоро ще има постинг за монети с полумесец /1, 2 и 3 звезди, както и тяхното тълкуване.
НО ТОЗИ ПЪТ НЯМА ДА ПРЕДОСТАВЯ ЧЕРНОВАТА СИ НА НИКОГО!!!.
За сведение не ползвам празни Солници и не вземам съвети от комплексари!
По молба на приятели на 2 май ще направя популярно обяснение за полумесеца с 3 -те и 7-те звезди.
С уважение Фоти Калчев

7. a3foti - Фоти Калчев
28.04 12:57
Г-н докторе по химия - нищо лично.
Просто за твоите цветя в моята градинка място вече няма.
Бъди жив и здрав!
Съжелявам, но не допускам ГМО в градинката си!

Луната и 7-те звезди - геоцентрична система ?
1. Светлата част на Луната е Полумесец. Такава може да бъде само, ако е на небосклона, а Наблюдателят - на планетата Земя.
2. Наблюдателят може да види на небосклона най-много 6 звезди плюс Луната.
3. ЦЕНТРАЛНАТА ЗВЕЗДА/ЗЕМЯТА/ НЕ МОЖЕ ДА СЕ ВИДИ НА НЕБОСКЛОНА, ЗАЩОТО НАБЛЮДАТЕЛЯТ Е СТЪПИЛ НА НЕЯ.
Анекдотът за Настрадин Ходжа и камилите. Като се качи на камила бройката камили стават с една по-малко.
Някой би казал, че това е схема на системата. Тогава защо Луната не е представена като звезда, както другите?
цитирай
5. анонимен - ИВАН сИМЕОНОВ ЗА ДОПИРА С НЕГОДНИЦИТЕ
09.09.2012 19:08
Перфектният коментар е добре да бъде приложен и с моя, а не да бъде трит. Той е в оригиналната ми статия" Великолепието на Анхиалското монетосечене" За сведение на негодниците, всичко което съм направил си е сътворено от мен , а не сглобявано оттук или оттам и представяно като мое. Няма нещо от което да се срамувам. Не държа на оценката на негодници и не я търся. Знам, че това по местен стил ще бъде изтрито.Всеки прави, каквото може
Негодникът имаше наглостта да се появи в моя постинг и да ми прави оценки. За съжаление, освен че е неграмотен е и ниско интелигентен и не мога да му помогна
цитирай
6. анонимен - Иван Симеонов
09.09.2012 20:32
НЕЗАВИСИМО ОТ МАЛКИЯ БРОЙ ПОСЕТИТЕЛИ, ГЛАВНИЯТ ГЕРОЙ Е ТУК,. Та за сведение, коментарът ми за луната и разположението на звездите е под №24 в статията ми:" Великолепието на анхиалското монетосечене". Тя е моя, не съм я крал и може да се види какви епитети използвам за Анхиало,, докато един негодник се опитва да ме оплюва.
цитирай
7. анонимен - Иван Симеонов
09.09.2012 20:40
Ха, Ха, .Ха, едва сега видях какво е написал нискоинтелигентвият в №3 в жалките си опити да писателства за моя сметка. Ела, ще ти платя, но трудът ти не струва и една стотинка, защото освен ,че е некачествен ,няма и нищо общо с истината за мен. Не се нуждая от оценки на негодници!
цитирай
8. анонимен - ДА, НЕ СТАВАМ ЗА ЧЛЕН НА ФОНДАЦИЯТА, ...
10.09.2012 10:34
ДА, НЕ СТАВАМ ЗА ЧЛЕН НА ФОНДАЦИЯТА, СЛЕД КАТО СЪМ НАЯСНО, ЧЕ ГРАДЪТ Е ПО-СТАР ОТ 2500 ГОДИНИ. И КАКВА Е ЛОГИКАТА ДА ИСКАМ ДА СЪМ ПРЕДСЕДАТЕЛ? ЗА МЕН НЯМА, ЗА НЯКОЙ НЕГОДНИК ИМА.
цитирай
9. анонимен - Иван Симеонов
10.09.2012 19:31
Следиш ли посетителите мизераблъ, за Батак и Брацигигово - 15000, за траките- близо 7000, за името на българите - близо 5000 и за Анхиалските монети - над 2000 Посочи ми някой от кръга ви с поне най-ниската стойност - над 2000, нещастнико Друг път като правиш опити за изява, размисли, ако можеш , с кого се захващаш .Съжалявам те!
цитирай
10. анонимен - Нейчо Пеев-психолог, кв.Изгрев-Бургас
11.09.2012 21:18
цитат: "За съжаление, освен че е неграмотен е и ниско интелигентен и не мога да му помогна"
Извода е повече от ясен-персонално изкривяване на личната му представя за заобикалящия свят, себе оценяване и поставяне на гилотината е едно добре решение за средните векове.
Сега обаче, след като такива псевдо учени - иначе по професия химици пострадали от ежедневния допир с разни химикали в Нефтохима, налагат или поскоро излагат себе си обиждайки чужди мнение е добре да се отиде до психолог. За консултации и лечение!Има и втори вариант плачейки пред поредния кмет да им отпусне жалки пари за по още жалките им творения на ниво махленски етюди от 18 век. Айде стига толкова за подобни недоразумения изявяващи се като модератори или мародери-все тая!
Интернет не търпи подобни тъпи оценки от подобни персони -клонинги на семейна недостатъчност в направление етика.
цитирай
11. анонимен - Белча Белчев Психолог
12.09.2012 13:10
Лудият оценител. критик умора няма. Бягащият по покривите, пардон по вълните сериозно се е взел за всичко можещ Помагат му и нереализирани гъонсурати Този блог е ясно на кого е, на една голяма личност-Фантазьор Трийте,като друго не можете
цитирай
12. ivansimeonow - Бре, бре, какъв велик писател имало ...
12.09.2012 14:36
Бре, бре, какъв велик писател имало в Поморие и Дюма да му завиди! Само , че през 18- ти век такава литература просто липсва, както и на критика липсва интелектуалната достатъчност. Има и още една подробност-твърди се ,че нереализираните писатели стават критици. Изводите оставям на разбиращия от наука, който никога не се е занимавал с нея. Ще последвам съвета на Белчо Белчев с псевдоавторитети да не се занимавам
цитирай
13. ivansimeonow - А пропо/ в тази връзка/ -личности
12.09.2012 16:12
Хайде по същество, да оставим модератора на мира. Колко лошо е все пак ,като не знаеш езици / говорими/ ,да употребяваш чуждици. Та на темата. Тя явно е поръчкова и слагаческа като се вижда подредбата на имената, но не това ми е целта. Най бележитата личност, родена в Поморие е проф. Аристотел Димов, още повече,че за съжаление вече не е между живите. Ще се мотивирам-два мандата ректор на ВХТИ, трансформиран в университет, заслугата за което е пак негова, многократно зам. ректор / но реално пак ректор, защото не се разрешават над два мандата/ Учен ,канен на множество международни конгреси, участвал с доклади. Познавах го лично, за качествата му се подписвам. Само някои негодници може да си мислят, че го превъзхождат
Не е живял в Поморие, но е израснал в Поморие. Този с френско гражданство живее ли в Поморие или е избран заради това Имах подобен случай с един директор в бургаски завод. ЗАВЕДОХ МУ МОЯ СТАЖАНТКА, ФРАНЦУЗОЙКА, ДА ВИДИ ЗАВОДА И ТОЙ СМЕТНА, ЧЕ ТЯ ЩЕ РЕШИ И ПРОБЛЕМИТЕ ИМ
Да не се разпростирам много, модераторът със сигурност ще изтрие труда ми, такава инструкция ще получи/ уж е модератор/ Май е мародер в случая, ама все едно.
цитирай
14. ivansimeonow - Имам едно рационално предложен...
12.09.2012 16:35
Имам едно рационално предложение-критикът да си избере една тема от моите, чието изпълнение го отвращава и да я развие. След това ще сравня. Но шменти капели в науката не ми минават Ако открия,че е снета от някъде или писана от друг, ще го накарам да пише в мое присъствие. Повече актив тук нямя да правя, че почна да ми се гади.
цитирай
15. ivansimeonow - Последно предупреждение! Или се ...
12.09.2012 18:49
Последно предупреждение!
Или се извиняваш, или спираш и изтриваш всичко, както веднъж го направи,или истината ще лъсне . Не тук , където има половин посетител на ден, а в моя блог ,където са стотици на ден.Ясно ти е,че в моя блог нямаш повече" работа" ,освен за извинения
Толкова!
цитирай
16. ivansimeonow - само 4 часа!
12.09.2012 21:23
само 4 часа!
цитирай
17. ivansimeonow - сТРАХЛИВЦИТЕ ОТКЪДЕ ДА НАМЕРЯТ ...
14.09.2012 17:54
сТРАХЛИВЦИТЕ ОТКЪДЕ ДА НАМЕРЯТ СМЕЛОСТ ДА СЕ ИЗВИНЯТ?! Ама, че съм наивен! Ами да си се страхуват
цитирай
18. анонимен - Павлина Драмалийска- Тези психолози били големи шебеци, хайде орангутани
14.09.2012 19:24
КАКЪВ Е ТОЗИ ПСИХОЛОГ НЕЙЧО ПЕЕВ ? ЩО ЗА НЕДОРАЗУМЕНИЕ Е? НЕ Е ЛИ УЧИЛ ЛОГИКА В ГИМНАЗИЯТА? ОТ ЕДНО СЪЖДЕНИЕ ПРАВИ ЛИ СЕ УМОЗАКЛЮЧЕНИЕ?
АЗ съм завършила гимназия. Този психолог според мен е с основно образование, не вярвам да не е ходил на училище. Хаиде да видите съждението от което прави изводи:
Той е неграмотен ,ниско интелигентен и не мога да му помогна- най точно това е смисъла на написаното. Кво означава? Как да се изтълкува това психологически? Ами този, който напада Иван симеонов, не го познавам,е толкова зле че въпросният Иван се мъчи да му помогне дори,ама и той не може Толкова ли е сложно. Ама вие в Поморие учили ли сте някога психология и логика?
цитирай
19. анонимен - Павлина Драмалийска Аман от пияндета
14.09.2012 19:38
Този Иван ми стана симпатичен Изчетох и други коментари, преди това прочетох и за звездите и за този, който го напада за статията. Той какъв звездоброец е какви звезди вижда между земята и Луната. Сигурно е някое пиянде, неизлизащо от кръчмата Аман от такива и в къщи си имам такъв ама да не разбере Тя и фамилията му е тъкъва Я се освестете пара какви бяхте там
цитирай
20. ivansimeonow - Защо писанието ми е от 18-ти век
19.09.2012 11:26
Сега ми стана ясно откъде идва името Джулия от песента на Емил Димитров.Ами от Джулия Домна, както е писана в книгата на писателя Ч. Ч. и кооптиран интелектуален кръг.Стана ми и ясно защо моето писание е от 18-ти век.Ами имената там са на латински, както се четат, не са на италиански, който е модерен сега.
Има и един цял блог на Павел- Спароток, не знам дали той знае? Има и голи тракийки от21 век / при мен няма/ така стоят нещата. Има и модерни хотели в солното блато, при мен липсват естествено.
Изобщо разкошен миш -маш, да не употребя по звучната дума, ама стига / засега/
цитирай
21. ivansimeonow - Работи, трудът ти е безплатен
19.09.2012 20:49
В книгата на интелектуалният кръг от Поморие С АВТОР Ч.Ч., освен ,че е използван елемент от заглавието ми " Загадки на Анхиалското монетосецене " са използвани и мои материали, без да съм цитиран. Такава е съдбата и на други автори, споменах един от тях-Павел В замяна на това получих непредизвикани оплювки Получил съм бил от общината 1500 лева. Дори и да е така, те са малко за положеният ми труд. НО НЕ Е ТАК, не е трудно да се провери. Не коментирам поморийския принцип за работа да не се плаща
Имах приятел инспектор в министерството- Цветан Цанков- изключителен човек. Той казваще, че в казан манджа и едно л...о е достатъчно. Тук май е повече от едно.
цитирай
22. анонимен - Без коментар
21.09.2012 19:01
Какво да се коментира повече за книга - джудже, по скора цитати от други трудове ,без да са посочени, между тях и на Валерия Фол. Ами който иска да се гордее с нея, няма да му преча. Но Поморие ,което за мен е над всичко, за радост на доброжелателите ми няма да е над нищо.
цитирай
23. анонимен - Иван Симеонов - За признанието на истинските творци
26.09.2012 18:31
Вече не знам защо се появявам тук. Може би защото съм премного развълнуван. Това, което беше нормално да получа в Поморие- признание, не пари, го получих от един изключителен творец, не пародиен от Пловдив- посвети материал на мен. Има Господ!
цитирай
24. leonleonovpom - Има много личности, достойни за ...
12.12.2012 14:32
Има много личности, достойни за Поморие Помориане, който и да си ти. Писал съм по-горе за проф Аристотел Димов, ректор на ВХТИ и съм се мотивирал, какво, закон за осъждане на паметта ли е в сила, Николай Лъсков, как в един период главната улица и футболният отбор носеха името му, а сега е никой. Пак законът ли?
Ами дядо Вълчо, който има паметна плоча с дядо ми Симеон Стойков. Ами той самият, сподвижникът на Левски, Стамболов, участник в освободителната война, произведен за заслугите си в капитан от руската армия, кмет на Твърдица, народен представител, осъждан на смърт в русофилския бунт, по непотвърдени сведения за кратко време кмет на Поморие преди деветоюнския преврат. За него съм писал и ще напиша отделен материал.
Унизително е да се поставят лъжегерои за най-изявени личности на града, като манекенката ,която се снимала гола и и отнеха титлата. Значи, отнеха и титлата, но това не пречи да е най- изявената. Ами горко на града, заради по-малко изявените. Нямам нищо против момичето, хора сме, всеки греши, но нека поставим нещата на мястото, конят да бъде където трябва
цитирай
25. leonleonovpom - Дълго търпях" перфектния ...
22.12.2012 14:14
Дълго търпях" перфектния " коментар на перфектния анонимник. От коментар 4 , приложен тук. Дълго смятах, че е под достойнството ми да го коментирам. Но след като е влязъл и в нашумялата не с литературните си качества книга за тайните и загадките на Анхиало, все пак редно е да уточня, че точка 6 няма абсолютно никакво отношение към мен, а точка 7 съм я разбил, както аз го правя. Е, какво му е перфектното, ако е липсата на обективност, научност, склонен съм да го приема
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pomorian
Категория: Регионални
Прочетен: 22256
Постинги: 1
Коментари: 25
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол