Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2021 16:31 - Сто литра любов
Автор: baskeret Категория: Тя и той   
Прочетен: 584 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Тя започна първа. И в Холивуд е така, срещаш ЛЮБОВТА на работа.

Най-вероятно това ѝ харесва, че аз съм започнал Живота, а тя още има много да го гони.

Дето питали равина: „кога започва Живота“, а той им отговорил че Живота започва когато си отидат децата и пуснеш старото куче в селския двор. И сутрин като спре своята лъскава Кия „Сийд“, до моята вехта „Ярис“, докато я оглеждам безизразно, глезените, сладките и прасци, страстни бедра, изящния силует, нежна шия, красива глава и здрава дълга коса, тя инстинктивно усеща, че я обичам без суета, без изисквания без страх.

А тя, ако не се блъснем се прави, че не ме вижда, което отдавна не ме засяга, което още повече я привлича.

После идва няколко пъти в стаята рови из папките ми, които бях разбъркал, накрая грижливо ги вкара в ред, чак докато влезе Живко, и тя ми тръсна последната.

 

–Димитре, ела че Маги те чака! -обажда ми се Живко.

Ъх, майтапи се! -мисля и гледам отдалеч и не я виждам и едва не я връхлитам, че е застанала в огледалото на вратата до календара с голата мацка на търкалящи лагери.

Маги ще е още по-хубава гола! -съобразявам, и не чувам какво ми говори.

Разбираш ли ми? -пъха си ръката в ръката ми да е делова, с ученическо изписана бележка. –Трябват ми касовите бонове за зареждане на тези автомобили, за тези дати, и да не забравиш за „Джъмпера“, и дълго ме гледа с острия си поглед докато се увери че разбирам! И аз дълго я гледах безизразно, за да ѝ се насладя!

После дълго ми ги връща, като ги подреди по дати, автомобили, месеци и ги забоде с кламери.

Митко забрави ме пак! За „джъмпера“! -шепне ми нежно по телефона Маги.

Аз за теб само си мисля! -минава ми. –И ми донеси бележката за зареждане на 7458 от тринайсти, моля те! -явно е сама, иначе съм Димитре.

 

–Магито каза, че на нас мъжете не може да се вярва! Вятърничави самомнителни празноглавци! -жаля се на Живко.

–Не мой да е казала така! Пак си ги съчиняваш! -кокори се Жиката.

Каза: „как е възможно да заредиш осемдесет литра, в резервоар с вместимост седемдесет“? Ти си зареждал тогава! -смея се на Живко, а той посърва целия.

 

–Ти ми каза, че събира седемдесет! -казва ядно Маги, а аз усещам гневния укор на Петя и Данка на гърба си.

Защото на талона е записано така! Нямал съм време да се замисля върху тази дилема! -говоря каменно . –Ето тук съм аз! -подавам ѝ бележката от пето число, сякаш ѝ показвам селфито си от Резово. –Ходих до Баня, и съм заредил седемдесет литра. А не помня да съм имал угризения, че няма да се върна! -казвам ѝ. –При Теб! - мисля си.

Да! - вглъбява се Маги и ме гледа замечтано.

–Няма логика! -намесва се и Петя, разведряващо.

–Но това е документ! -вее си талона Маги и ме гледа изпитателно.

–Ти може би нямаш спомен за старите зелени паспорти! -казвам разнежено аз.

–Чувала съм! -гледа ме остро Маги

С жена ми още „ходехме“ и една вечер бяхме на театър! Оставихме си връхните дрехи „на гардероб“, аз повъртях паспорта си, и ѝ го дадох, да не се измачка в джоба ми, а тя го прибра в чантата си! –На другия ден се срещаме на „Безистена“, и гледам че прогнозата за времето се сменила: „Ветровито с превалявания“! –Какво е станало междувременно? -питам жената.

–Много добре знаеш! -гледа настрани тя.

–Не знам! -отвръщам. –Все пак съм на двадесет и пет!

–Виж си паспорта! -казва жена ми.

–Виждал съм го донякъде! -прелиствам. –Ето егенето ми е вярно до десетия знак, транскрипцията на латински е правилна, имам много страници за деца...!

Виж тук! - къса ми паспорта от ръцете жената. –ЖЕНЕН! А?

–Хааа! -прихва зад мен Петя.

–После със зор сложиха „НЕженен“! -обръщам се към Петя.

Довери ми се! -гледам умолително Маги. –Сто литра е вместимостта! Седемдесет е стандартно, но явно НИЕ сме НЕСТАНДАРТНИ! -говоря хладно и я гледам влюбено.

Ммм! -гледа ме разколебана Маги.

Чакай! Ще се обадя на Миро в Добрич! Той има същия бус. -Седемдесет литра е неговия! -разочаровам Маги, и тя ме гледа объркана.

Ще се обадя на Евгени от Казанлък, той има два такива! –Осемдесет литра са неговите! -гледам уверено Маги.

–Ми той Живко, да не е бил празен! -разсъждава зад мен Петя. -Деветдесет литра е поне! -връща си доверието в мен Петя.

–Нали! -гледа ме щастливо Маги

 

–Виж снимката! -подавам ѝ телефона си аз, но Маги отваря нейния, че ѝ я пратих. –Снощи я намерих в един руски форум. Същата номенклатура като нашия – сто литра. Хората потвърждават!

–Сега ще се обадя! -“припада“ в ръцете ми Маги.

Показва ми телефона, и сочи под снимката клипа на „Димитре сине Митре“ и „моята“ песен, дето ѝ изпратих снощи, а с другата сочи към гърдите си все едно си оправя ризката, и се усмихва с очи.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 389085
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031