Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01 16:00 - Сърдечен глад
Автор: lamb Категория: Други   
Прочетен: 57 Коментари: 1 Гласове:
1



 
Исус им рече: Аз съм хлябът на живота; който дойде при Мене никак няма да огладнее, и който вярва в Мене никак няма да ожаднее. /ЙОАН 6:35/  

Преди да съгреши Адам ходеше и разговаряше с Бога. Той имаше общение с Бога.   След грехопадението, обаче, неговият дух беше отделен от Бога.  

Оттогава в живота на всеки човек, роден на този свят съществува сърдечен глад - духовен глад.   Този глад подтиква хората да търсят нещо, което да го задоволи - например светски богатства или фалшива религия. Но нищо друго и никой друг освен Бог не може да задоволи този сърдечен глад.  

Този сърдечен глад тласка човека да върши всякакви неща, но единствено намира покой, когато срещне Исус Христос. Доверявайки Му се, той приема вечен живот и се новоражда. По този начин човекът става Божие дете. Тогава той влиза във връзка с Бога. Той може да общува с Него и сърдечният му глад бива задоволен!  

Аз идвам при Исус. Затова няма да изпитвам глад. Аз вярвам в Исус и затова няма да бъда жаден. Аз съм свързан с Бога, моя Баща. Аз общувам с Него и сърцето ми е удовлетворено!.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lamb - Ако харесвате съдържанието на б...
14.01 12:47
Ако харесвате съдържанието на блога може да го подкрепите с тази молитва.
Отче наш, моля да даваш сили, знания и умения на автора на християнския блог lamb, който да представя Бог и неговото слово по най-правилния начин. Не само да служи на своите потребители, но да докосне душите на хората и да създава Христови ученици. В Името на Исус Амин. Матей 18:20 Защото, където двама или трима са събрани в Мое Име, там съм и Аз посред тях.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lamb
Категория: Други
Прочетен: 1059033
Постинги: 1154
Коментари: 1086
Гласове: 15590
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930