Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03 16:00 - Живото Слово
Автор: lamb Категория: Други   
Прочетен: 40 Коментари: 0 Гласове:
2



 
Защото три са, които свидетелствуват: Духът, водата и кръвта;  и тия три са съгласни.  - І ЙОАН 5:7  В началото бе Словото; и Словото беше у Бога; и Словото бе  Бог...И Словото стана плът и пребиваваше между нас...   - ЙОАН 1:1,14 Как мога да направя Исус Господ на моя живот?
   
Исус е Живото Слово. И Бог ни е дал написаното Слово, за да ни изяви  Живото Слово.
    
Отдай на Божието Слово - най-вече на Новия Завет - първото място в  живота си. Като вършиш това ти поставяш Исус на първо място!
   
Позволи на Божието Слово да управлява живота ти. Позволи на  Словото да бъде Господар на живота ти. Като правиш това, ти  позволяваш на Исус да бъде наистина Господар над теб - защото Исус и   Словото Му са едно.
   
Ние живеем във време, когато ни е нужна сериозност относно  духовните неща и трябва да знаем какво Библията казва относно  любовта, живота, дома, брака и децата.
   
Нека Божието Слово да бъде твоят водач в живота. По този начин ти  правиш Исус Господ на живота ти. Тогава Неговото написано Слово  става Господ на живота ти.
     
Господи Исусе, Ти си Господ на живота ми. Аз позволявам  на Словото Ти да ме владее, така ТИ владееш над мен. Ти си  Господарят на живота ми!



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lamb
Категория: Други
Прочетен: 1059552
Постинги: 1155
Коментари: 1086
Гласове: 15590
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930